آرشیو آذر ماه 1402

فروش وب كم و ويدئو كنفرانس

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

امداد خودرو عباس آباد

امداد خودرو عباس آباد

عباس آباد شهری در استان مازندران و در شمال ایران قرار دارد. این شهر در ناحیه شرقی شهرستان تنکابن واقع شده است و از شمال به دریای خزر، از جنوب به منطقه کلاردشت، از شرق به شهر سلمان شهر و از غرب به شهر نشتارود متصل می‌شود. سلام امداد آماده ارائه انواع خدمات خودرویی در کمترین زمان ممکن می باشد.

 

شماره های تماس

 

۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲ - ۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵


 

امداد خودرو نور

امداد خودرو نور

شهر نور یکی از شهرهای استان مازندران و در بخش مرکزی شهرستان نور است. شهری گردشگری که محبوبیت فراوانی میان مسافران داخلی و خارجی دارد. جنگل‌های نور بسیار زبان‌زد هستند، اما زیبایی این شهر شمالی به جنگل محدود نمی‌شود. می‌توان کنار ساحل دریا رفت و خود را در آغوش امواج آب گذاشت، کمی از شهر دور شد و از روستاهای دیدنی بازدید کرد یا به دلیل قدمت طولانی این ناحیه سراغ جاذبه‌های تاریخی را گرفت.  سلام امداد آماده ارائه انواع خدمات خودرویی در کمترین زمان ممکن می باشد.

 


۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲ - ۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵

 

امداد خودرو نمک آبرود

امداد خودرو نمک آبرود

نمک آبرود یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری شمال کشور است که در استان مازندران و ۱۲ کیلومتری چالوس قرار دارد  و هر ساله طیف زیادی از مردم از نقاط مختلف کشور برای سیر و سفر به این نقطه از کشور سفر می کنند. سلام امداد آماده ارائه انواع خدمات خودرویی در کمترین زمان ممکن می باشد.

 

۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲ - ۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵

 

 

امداد خودرو نشتارود

امداد خودرو نشتارود

یکی از شهرهای زیبای شمالی کشور را می توان نشتارود عنوان کرد. در واقع نشتارود به دلیل زیبایی بی نظیر آن هرساله گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. امداد خودرو چالوس و شمال آماده ارائه بهترین خدمات جاده ای برای شما عزیزان می باشد با ما تماس بگیرید.

 


۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲ - ۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵

 

امداد خودرو کندوان

امداد خودرو کندوان

امداد خودرو کندوان یکی از راه‌های اتصال کرج به شهرهای شمالی جاده چالوس است که با چشم‌اندازهای طبیعی بسیار زیبا از محبوب‌ترین و پرترددترین مسیرهای سفر به شمال به حساب می‌آید. از گذشته تا امروز، همواره ساخت‌وسازهای زیادی در این جاده به‌منظور کوتاه کردن مسیر یا برطرف ساختن ترافیک انجام شده است. از جمله این ساخت‌و‌سازها می‌توان به احداث تونل‌های متعدد اشاره کرد که در طول مسیر جاده چالوس در دل کوه کنده شده است.



۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲ - ۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵

امداد خودرو کلاردشت

امداد خودرو کلاردشت

کلاردشت در فاصله 50 کیلومتری شهر چالوس قرار گرفته است و با شهر تهران فاصله 170 کیلومتری دارد. لازم به ذکر است کلاردشت ساحل ندارد اما با دریا فاصله از طریق عباس آباد حدود 30 الی 45 دقیقه دارد. کلاردشت از نقاط مرتفع مازندران است. به همین خاطر،کوه‌های کلاردشتی در زمستان‌ها انتظار سفید شدن دارند و آب و هوای این منطقه هم از نقاط دیگر استان خنک‌تر است. سلام امداد خودرو چالوس آماده است در همه حال یاور و پشتیبان هموطنان عزیز باشد. امداد خودرو چالوس

شماره تماس :

۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲ - ۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵

 

امداد خودرو سلمانشهر ( متل قو )

امداد خودرو سلمانشهر ( متل قو )

 

سلمان‌ شهر، شهری از توابع شهرستان عباس آباد در استان مازندران در ایران است. مردم سلمانشهر از نژاد ایرانی و قومیت طبری هستند با گویش کلارستاقی صحبت می‌کنند. سلمان‌شهر با جمعیت 16٬000 نفر در فاصله ۸ کیلومتری شرق شهر عباس‌آباد و ۵ کیلومتری غرب شهر کلارآباد قرار دارد. این شهر در شهرستان عباس‌آباد و بخش سلمان‌شهر قرار دارد و مساحت آن ۷۵۰ هکتار است. به دلیل جاذبه های زیبای که این شهر دارد هموارد مورد توجه بسیاری از گردشگران در سراسر سال قرار گرفته است.   امداد خودرو چالوس و شمال آماده خدمات امداد چالوس در هر لحظه می باشد.

 


۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲

۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵

 

 

امداد خودرو چالوس

امداد خودرو چالوس

چالوس از شهرهای استان مازندران است که در جلگه میانی کرانه دریای خزر جای گرفته‌است. شهر چالوس در غرب استان مازندران قرار دارد. اکثریت جمعیت شهر چالوس را بومیان کلارستاق که طبری‌تبار هستند تشکیل می‌دهند. در واقع چالوس به دلیل اینکه در مسیر منتهی به شمال کشور قرار می گیرد هموارد بسیار پرتردد می باشد. و همچنین به دلیل جاذبه های طبیعی و تاریخی که همواره مورد بازدید هموطنان عزیز قرار می گیرد. امداد خودرو چالوس و شمال آماده خدمات امداد چالوس در هر لحظه می باشد.

 

شماره تماس :

  • ۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
  • ۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲
  •  ۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵

 

5 علامت هشدار برای تشخیص خرابی تسمه تایم

5 علامت هشدار برای تشخیص خرابی تسمه تایم

درست است که تعویض تسمه تایم بر اساس کارکرد مشخص کیلومتر مشخص می شوند که دامنه آن بین 60 الی 80 هزار کیلومتر توسط شرکت سازنده تسمه تایم مشخص شده است اما چند علامت هشداردهنده وجود دارد که می تواند به شما در تشخیص نیاز به تسمه تایم جدید کمک کند، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که پیشگیری کلید تعمیر و نگهداری بهینه خودرو است، زیرا هیچ سرنخ خاصی برای نشان دادن تسمه فرسوده وجود ندارد.
در زیر پنج علامت کلیدی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید که ممکن است به شما کمک کند تعیین کنید که آیا زمان بررسی و دریافت تسمه تایم جدید فرا رسیده است یا خیر.

 

1. موتور خاموش می شود


2. بعد از روشن کردن موتور خودرو دود زیادی ایجاد می شود


3. مشکل در شروع حر کت خودرو


4. ظاهر کمربند خودرو

 

5. از دست دادن ولتاژ خودرو


امداد خودرو چالوس و شمال

تیم تخصصی تعمیر امداد خودرو چالوس آماده ارائه خدمت به هم میهنان عزیز در سفرهای آنان در نقاط جاده ای شمال کشور هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.